Все для вчителя

                                         Корисні покликання


      Навчання вдома: практичні поради для вчителів від психологині Світлани Ройз https://nus.org.ua/articles/navchannya-vdoma-praktychni-porady-dlya-vchyteliv-vid-psyhologyni-svitlany-rojz /

       Як технічно організувати дистанційне навчання — покрокова інструкція https://nus.org.ua/articles/yak-tehnichno-organizuvaty-dystantsijne-navchannya-pokrokova-instruktsiya/  

      35 інструментів для дистанційного навчання — добірка НУШ https://nus.org.ua/articles/30-instrumentv-dlya-dystantsijnogo-navchannya-dobirka-nush/  

      Практики та підходи до дистанційного навчання — рекомендації для вчителів https://nus.org.ua/articles/praktyky-ta-pidhody-do-dystantsijnogo-navchannya-rekomendatsiyi-dlya-vchyteliv/  

      Чотири сервіси, які допоможуть організувати дистанційне навчання https://nus.org.ua/articles/chotyry-servisy-yaki-dopomozhut-organizuvaty-dystantsijne-navchannya/  

      Як працювати в Google-класі: покрокова інструкція https://nus.org.ua/articles/yak-pratsyuvaty-v-google-klas-pokrokova-instruktsiya/ 

       Усе в одному місці: як програма Discord допоможе організувати дистанційне навчання https://nus.org.ua/articles/use-v-odnomu-mistsi-yak-programa-discord-dopomozhe-organizuvaty-dystantsijne-navchannya/  

      Як використовувати YouTube у дистанційному навчанні https://nus.org.ua/articles/yak-vykorystovuvaty-youtube-u-dystantsijnijnomu-navchanni/ 

      Як розробити дистанційний урок для 1–2 класів — інструкція від учительки https://nus.org.ua/articles/yak-rozrobyty-dystantsijnyj-urok-dlya-1-2-klasiv-instruktsiya-vid-vchytelky/  

      Дистанційне навчання в 3–4 класах: інструкції, приклади уроків та комунікації з батьками https://nus.org.ua/articles/dystantsijne-navchannya-v-3-4-klasi-instruktsiyi-pryklady-urokiv-ta-komunikatsiyi-z-batkamy/   

      10 лайфхаків для вчителів і порада батькам — вчителька математики про дистанційне навчання https://nus.org.ua/articles/10-lajfhakiv-dlya-vchyteliv-i-porada-batkam-vchytelka-matematyky-pro-dystantsijne-navchannya/  

      Як організувати дистанційне навчання для дітей з ООП. Досвід учителів https://nus.org.ua/articles/yak-organizuvaty-dystantsijne-navchannya-dlya-ditej-z-oop-dosvid-vchyteliv/  

      Дистанційне навчання: як зацікавити учнів — поради від учительки https://nus.org.ua/articles/dystantsine-navchannya-yak-zatsikavyty-uchniv-porady-vid-uchytelky/  

       

       

         Тренди майбутнього шкільної освіти

      Частина 1: https://nus.org.ua/view/osvita-pislya-pandemiyi-chastyna-1-uroky-mozhlyvosti-prognozy/ 
      Частина 2: https://nus.org.ua/view/osvita-pislya-pandemiyi-chastyna-2-trendy-majbutnogo-shkilnoyi-osvity/

       

       

       

       

      Корисна література для формування правильно оцінювання

      Кожна професія має свій інструмент. Інструментом учителів є оцінка — бал. Влада, яку має цей інструмент, часом буває небезпечною. Тому іноді важко вирішити, як оцінювати. Іноді у практичній діяльності учителів виникають специфічні труднощі. 

      Дізнайтеся більше про методи оцінювання за покликаннями:

      ·         Стаття «5 креативних методів дізнатися, як учні засвоюють ваші уроки»

      ·         Стаття «Як організувати дистанційне навчання та оцінювання. Досвід вчителів»

      ·         Стаття «Оцінювання по-новому : як закордонний досвід оцінювання в початкових класах можна використовувати в Україні» 

      ·         Публікація: Онопрієнко, О. В. Технологія конструювання інструментарію формувального оцінювання навчальних досягнень учнів першого та другого класів.

      ·         Публікація: Роміцина Л.В. Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів з математики в Новій українській школі

      ·         Формувальне оцінювання: загальні пояснення 2 клас. Додаткові матеріали до підручника «Я досліджую світ». 2 клас (авт. Волощенко О. В. та ін.)

      ·         Публікація: Морзе Н.В., Вембер В.П., Гладун М.А. Використання цифрових технологій для формувального оцінювання

      ·         Відео: Інструментарій формувального оцінювання вчителя НУШ



      Онлайн-сервіси, які можуть зробити навчання цікавішим:  

      o    Classtime  — сервіс для створення тестів з різноманітними типами запитань. Можна формувати власні запитання або скористатись бібліотекою раніше створених. Цікавою особливістю сервісу є проведення командних змагань, які вимагають злагодженої роботи всіх учасників групи.

      o    LearningApps  — онлайн-застосунок зворотного зв’язку, у якому студенти визначають, як вони засвоїли навчальний матеріал, які питання не зрозумілі. Сервіс заснований на роботі з шаблонами: від роботи з картами до розгадування кросвордів і створення карт знань. 

      o    Google Форма  — сервіс для створення тестів та опитувальників. Ресурс має велику кількість шаблонів оформлення, що дозволяє створювати форми до заняття з будь-якої теми. Також у налаштуваннях можна увімкнути режим оцінювання і позначити правильні варіанти відповідей у кожному з питань (додати Ключ оцінювання). Можна доповнити кожне питання коментарем (відгуком) з покликом на вебресурс чи відео YouTube, які буде продемонстровано для правильної чи неправильної відповіді учня. Для здобувача освіти стане зрозумілим, на яких саме аспектах теми варто зосередитись, а які - вже не потребують докладного розгляду.

      o    Mentimeter — простий і доступний в освоєнні інструмент голосування, який забезпечує миттєвий зворотний зв'язок із аудиторією. Його зручно використовувати для опитування студентів у режимі реального часу в аудиторії, оскільки він доступний і на мобільних пристроях, і в електронному середовищі. Онлайн-опитування може включати серію питань з різними типами відповідей: множинний вибір (один або декілька з декількох); відкриту відповідь; оцінку за шкалою; ранжування відповідей в межах 100%; введення відповіді у вигляді точки на плоскій координатній площини. 

      o    Quizlet — онлайн-інструмент для створення тестів/вікторин. Під час проходження учні відповідають на питання, рухаючись у своєму темпі, а також не залежать від швидкості відповідей інших. Вікторину в сервісі можна запланувати, і пропонувати виконати її як самостійну роботу. 

      o    PheT — сервіс з інтерактивними симуляціями для природничих наук і математики. Коли учні взаємодіють з цими інструментами, вони відразу спостерігають, до яких ефектів прозводять їхні дії та зміна параметрів моделей. Це дозволяє досліджувати причинно-наслідкові зв'язки і шукати відповіді на наукові запитання через взаємодію з симуляціями.

      o    Mozabook — інтерактивне освітнє програмне забезпечення для вчителів. MozaBook урізноманітнює інструментарій шкільних уроків за рахунок численних ілюстраційних, анімаційних і творчих презентаційних можливостей. Видовищні інтерактивні елементи і вбудовані додатки, призначені для розвитку навичок, проведення дослідів та ілюстрування, пробуджують зацікавленість учнів і допомагають легше засвоїти навчальний матеріал.

      o    Canva — сервіс для створення візуальних матеріалів різного формату. Сервіс має спеціальний тип облікових записів для освітян (вчителів та учнів), що дозволяє використовувати велику бібліотеку шаблонів, зображень, аудіо- та відеофрагментів тощо.

      ·         Всеукраїнська школа онлайн – безплатна платформа для дистанційного та змішаного навчання учнів 5–11 класів. На ній зібрані відеоуроки, тести та матеріали для самостійної роботи з 18 основних предметів.

      ·         GoogleDoc – безплатна програма, що дає змогу використовувати вордівські документи як дошку чи зошит для спільної роботи вчителя та учнів.

      o    Paint – платформа, яку вчителі використовують як дошку, на якій можна креслити та малювати. Або ж працювати над шкільними домашніми завданнями. Утім, не передбачена взаємодія учня та вчителя. Користування сервісом не потребує оплати.

      o    Сonceptboard – частково безплатний інтернет-ресурс, має функції програми Paint та дає змогу спільно працювати над завданнями. Для цього вчитель має завантажити матеріали на платформу та надати доступ до них учням (через QR-код чи запрошення на електронну пошту).

      o    Liveworksheets – сайт безплатних інтерактивних завдань на будь-які теми. Вчитель може знаходити готові вправи або створити власні. Свої завдання можна зберігати в інтерактивному зошиті, який зберігається на сайті. На сайті учень може самостійно перевірити помилки або надіслати результат на електронну адресу вчителя.

      o    LearningApps – безоплатна платформа, яка дає змогу створювати інтерактивні ігри та вправи з різних предметів. До вправ можна додавати фото, картинки, звук або відео. На платформі є вже готові завдання, які можна редагувати.

      o    Nearpod – це частково безоплатна онлайн-платформа для створення живих уроків (більшість функцій платні). Якщо ж користуватися повною версію програми, можна сконструювати онлайн-урок, додаючи презентації PowerPoint, створюючи власні слайди з аудіо та відео, картинками та текстом, вставляючи відео із Youtube.

      o    Kahoot – ігрова навчальна платформа, де ігри створені у форматі тестів із кількома варіантами відповідей. Доступ до тесту можна отримати через веббраузер або додаток “Kahoot!”.

      o    Всеосвіта – безплатна платформа для підвищення кваліфікації вчителів, яка з 2020 року додала нові функції. Вчителі можуть створювати тут домашні завдання та перевіряти їх, розробляти власні тести та користуватися онлайн-бібліотекою методичних матеріалів.

      o    На урок – освітній проєкт, який безплатно дає змогу вчителям поліпшити свої вміння, а також створювати тести, користуватися бібліотекою готових розроблень, залучати учнів до олімпіад та конкурсів чи онлайн-курсів.

      o    Classtime – онлайн-платформа з безплатним та преміумдоступом. Безплатний варіант дає змогу провести оцінювання учнів дистанційно та в класі. Вчителі можуть створювати інтерактивні уроки, додаючи відео, формули або використовуючи бібліотеку з-понад 30 тисяч питань.

      o    Padlet – мультимедійний ресурс, де можна безоплатно створювати, редагувати та зберігати інформацію. Це віртуальна стіна, на яку можна прикріплювати фото, файли, покликання на інтернет-сторінки та замітки.

      o    Easy test maker – сервіс для створення тестів, у яких можна вибирати правильні та помилкові твердження. Сервіс перемішує питання і варіанти відповідей, щоб учні не списували. У безплатній версії можна створити 25 тестів, у платній – необмежену кількість.

       


Немає коментарів:

Дописати коментар